Rossmann -49%

4/23/2016



Cześć, pewnie jak wiecie od 20.04.16r zaczynają się promocje w drogerii Rossmann, co tydzień na coś innego:

20.04.2016 do 25.04.2016

promocja -49% na podkłady, pudry, bronzery i korektory do twarzy.

26.04.2016 do 02.05.2016

promocja -49% na tusze do rzęs, cienie do powiek, kredki do oczu i eyelinery.

04.05.2016 do 09.05.2016 

promocja -49% na szminki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci.


W PIERWSZYM TYGODNIU KUPIŁAM:

Dostępne są cztery kolory korektorów, a każdy jest przeznaczony do innego celu. Zielony zakrywa popękane naczynka, fioletowy koryguje szare i żółte przebarwienia z kolei jasny beż maskuje wypryski , a ciemny beż maskuje niedoskonałości i jest fajny do konturowania twarzy. W dotyku są bardzo kremowe, więc będą nie tyle korygować ale i nawilżać przede wszystkim suchą skórę.Krycie, korektory mają średnie. 
Ja jestem nie zadowolona z tego produktu. Moim zdaniem korektory do kamuflażu powinny być kremowe ale tępe w swojej konsystencji, te są bardzo, ale to bardzo kremowe i tłuste jednocześnie. 
5/10
cena:12zł
w promocji około 7zł

Podkład idealnie dopasowuje się do koloru skóry. Zawiera mineralne pigmenty.Kremowa konsystencja łatwo się rozprowadza, bez efektu maski.Szczerze długo szukałam idealnego podkładu od paru miesięcy zastanawiałam się czy go kupić. Z jednej strony szkoda mi było wydać 60zł jak i tak nie maluję się codziennie, dlatego skorzystałam z promocji i zapłaciłam 31 zł. :)
10/10
cena;60zł
w promocji około 31zł

Pochłania nadmiar sebum, zapobiega błyszczeniu się cery pozostawiając świeże, matowe wykończenie makijażu. Nie zawiera substancji zapachowych. Przebadany pod kontrolą lekarza dermatologa.
10/10
cena;20zł 
w promocji około 11zł


Dozobaczenia :)



You Might Also Like

2 komentarze

SUBSCRIBE

Like us on Facebook